VALI KATEGOORIA
Meie poed
Club 5 *
0
0,00 €
Losd fsdf sd
Sinu ostukorvis ei ole tooteid

Dormeo madratsite vahetamine ja tagastamine

Soovime teile head und!  Dormeo madrats mille olete valinud annab teile eeldused, et saaksite ärgata välja puhanuna. Tagamaks Dormeo madratsil magajale parim uni pakume madratsileprooviperioodi 100 päeva jooksul.  

Madratsis kasutatud materjalid ei kaota tavakasutusel oma omadusi. Madratsi tihedus võib väheneda 5-15%. Selliseid tiheduse muutusi peetakse normaalseks. Sellise kaebuse korral ei pakuta toote asendamist ega raha tagasi võimalust. Madratsi mõõtmed (pikkus ja laius) võivad olla +- 2% erinevad, see on tingitud materjalide elastsusest. Selliseid muutusi peetakse normaalseks ja neid ei peeta madratsi defektiks. Selline olukord võib tekkida ka pärast madratsi pikemaajalist kasutamist (30 päeva pärast madratsi tarnimist). Madratsi pehmuse osalist suurenemist ei peeta defektiks, see on tavaline kasutamise tagajärg. Seetõttu ei kehti garantiiteeninduse puhul liigne pehmus.

Mida tähendab prooviperiood?

Prooviperiood kehtib Dormeo madratsitele alati, olenemata, kust madrats on ostetud (pood, veebipood, telefoniteel, telepoest). 100 päeva jooksul pärast toote kätte saamiston võimalik võtta ühendust Studio Moderna OÜ-ga (kontaktid leiate kirja lõpus)ning madrats endale sobivama vastu välja vahetada (vahetada mudelit või suurust). 

Kui klient soovib mittesobiva madratsi eest raha tagasi, tagastatakse kogu madratsi maksumus 100%. 

Asendamise korral juhul, kui sobivam madrats on algselt ostetud madratsist kallim, tuleb kliendil vahe kinni maksta, kui aga odavam, maksab Studio Moderna OÜ vahe kinni.  

Vahetusvõimalus kehtib ka kasutatud madratsi puhul 100 päeva. 

Vahetusvõimalus kehtib ainult 1 kord, korduvalt madratsit väljavahetada ei ole võimalik. 

Enne madratsi ostu onoluline kontrollida ja üle mõõta voodi, voodiraami või muu aseme suurus, et olla kindel valitud madratsi suuruse sobivuses! (Peamine viga mida madratsiostul tehakse on aseme/ voodiraami vale mõõtmine). 

Võimalusel on soovitav proovida madratsit kas Dormeo või Top Shop kaupluses ja/või konsulteerida müüjaga, milline Dormeo madrats võiks olla sobivaim. 

Madratsi väljavahetamine

Madratsi vahetuse soovi korral tuleb võtta ühendust klienditoe osakonnaga telefonil +372 658 0066 või e-posti teel: klienditeenindus@studio-moderna.com.Teiega lepitakse kokku kuidas ja mis tingimustel madrats välja vahetatakse.  Juhul kui on vajalik kullerteenuse kasutamine, maksab kullerteenuse eest Studio Moderna OÜ. Vajalik on teie poolt madratsi pakendamine selliselt, et see transpordi käigus mustaks ei läheks. 

Soovime Teile head und!