Club 5 *
0
0,00 €
Losd fsdf sd
Sinu ostukorvis ei ole tooteid

Trikid rohkema seksi jaoks pärast sünnitust

Enamus paaride jaoks on lapse sünd väga tähtis ja oluline hetk, kuid samas on see sündmus, mis muudab elu täielikult. Eriti raske on sünnitusjärgne periood.

Vähenenud seksuaalsusel on süüdi loodusjõud, ema pühendub täielikult ainult beebile. Paarid peavad leppima sellega, et paar kuud peale sünnitust ei saa seksida. Olge valmistunud selleks ja kõige tähtsam – olge kannatlikud. Kaaluge j

Hoidke seksuaalsust

Füüsiliselt seotud olemine peale lapse sündi on veel olulisem kui varem. Olge armastamavad ja leidke üksteise jaoks piisavalt aega ning pühendage end üksteisele. Kui see osa Teie elust sureb välja, siis on tõenäoline ka suhte purunemine. Nii siis, lugege kuidas hoolitseda suhte eest peale lapse sündi.

Peale 6 nädalat voodilinade vahel

Peale sünnitust vajab keha taastumist, sest see valutab. Elundid, mis “osalesid” sünnitusel vajavad 30 päeva, et saavutada sünnituseelne seisund. Peale 6 nädalat on emakas saavutanud oma tavapärase suuruse, kuid tupelihased võivad toonustes olla veel aasta umbes. Naine, kes on sünnitanud, peaks puhkama vähemalt 6 nädalat peale sünnitust, kuni selle ajani, kuni läheb sünnitusjärgsesse kontrolli naistearsti juurde. Naine ei pruugi valmis olla seksiks isegi peale 6 nädalat, kui tunneb endiselt, et valutab. Kui naine pole füüsiliselt ja emotsionaalselt valmis, on tähtis, et mitte peale sundida seksimist ja ka partner ei tohiks seda teha.

Tagasi põhitõdede juurde – nautige eneserahuldamist ja hellitamist

Te saate väljendada hoolitsust ka teistel viisidel (eneserahuldamine, hellitamine jne)-see on isegi soovitatav! Kui naine ei kuula oma keha veel, võib olla tegemist emotsionaalse takistusega (hirm) või füüsilise takistusega (kuiv tupp), mis pikendab seda aega, et ei saa seksida.

Ülesanne meestele: toetust, julgust, mõistmist

On palju lihtsam, kui naisel on toetav ja kindel kaaslane kõrval, kes julgustab ja kinnitab, et seksuaalse iha puudumine on vaid ajutine asi. Muidugi peab otsima professionaalselt abi, kui: kui intiimne tegevus tekitab hirmu, kui valu kestab pikemat aega, kui tupp on liiga tihe ja valulik jne.

Te saate lihtsamaks teha esimese vahekorra peale lapse sündi:

  • Kasutades veepõhistlibestit;
  • Valides asendeid, mis sobivad Teile mõlemale, eriti naisele (naine kontrollib kiirust ja sügavust kergemini, kui on külili või peal);
  • Hoolitsedes üksteise eest ja enesehinnangu taastamisega.

Ärge kiirustage – pühenduge eelmängule

Kõige tähtsam - ärge kiirustage seksimisega, lihtsalt selle tõttu, et valmistada partnerile head meelt. Kiire vahekord ilma eelmänguta võib olla valulik, sest tupp on tundlikum ja kuivem peale sünnitust, alustage rahlikult ja ettevaatlikult.

Kui kõige suurem probleem on magamatus…

Valige kellaaeg, kui laps magab ja Te ei ole veel väsinud. Samuti olge spontaansed. Öö ei pruugi olla alati kõige sobivam aeg hellusteks või siis ei pruugi olla magamistuba õige koht selle jaoks. Vürtsitage oma armuelu sama moodi nagu enne rasedust. Ja Te peaksite teadma - rinnaga toitmine ei ole rasedusvastane vahend, kasutage kaitsevahendeid, kui Te ei soovi kohe uut last saada.

Ettevaatlik peab olema peale keisrilõiget

See samuti eeldab teatud “puhkeaega”, kui ei ole soovitatav seksida. See aeg kestab nii kaua, kuni emakas on taastunud ja samas suuruses nagu varem, kui alustate varem seksiga võib see põhjustada põletiku.

Kui Teil oli keisrilõige ja arm on endiselt pehme ja tundlik, valige asend, kus ei puutu partneri keha kokku sinu armiga (külili, istudes..). Isegi kui Teil polnud loomulik sünnitus, võib esineda tupes teatud valu, mis on põhjustatud hormonaalsetest muutustest kehas.

 

Mida saab värske ema teha enda jaoks?

  • Kui laps magab, peaksite ise ka puhkama: kui te koristate või väsitate ennast tund või kaks, siis Te lihtsalt raiskate oma energiat. Kui laps üles ärkab, olete pahas tujus ja väsinud.
  • Leidke aega raamatu lugemiseks, muusika kuulamiseks, värskendava vanni võtmiseks ning muudeks erinevateks lõõgastusviisideks.
  • Ärge unustage enda eest hoolitsemast ja regulaarselt hoolitsege oma hügieeni eest. Fakt, et olete äsja sünnitanud ja Teil on paar lisakilogrammi üle. Ei tähenda, et peaksite kodus ringi jalutama spordidressidega ja sassis juustega. Mida rohkem Te enda eest hoolitsete, seda atraktiivsem Te olete oma partneri ja iseenda jaoks.
  • Veetke võimalikult palju aega värske õhu käes, kas lapsega või ilma lapseta, kui keegi saab hoolitseda Tema eest.
  • Leidke iga päev vähemalt 15 minutit enda ja partneri jaoks. Rääkige omavahel – mitte ainult lapsest, vaid kõigest.

Vähendage enda jaoks majapidamistöid ja söögitegemist; Teil on aega selleks terve elu küll ja küll. Kui Teil on liiga palju külalisi, üritage ka seda vähendada.